Waarmee kunnen wij u helpen?
Heeft u een vraag over uw bestelling, een produkt of iets anders? Wij helpen u graag verder.
Wellicht heeft u een typefout gemaakt in uw emailadres of onze bevestiging is in de spam folder belandt. U kunt ons altijd bellen of mailen voor een orderbevestiging. Zie hiervoor de contact informatie van de klantenservice.
Wil je de bestelling voor verzending wijzigen of annuleren, dan vragen wij je een mail te sturen naar info@toffdesign.nl. Zorg dat je ‘annuleren bestelling' of "wijzigen bestelling’ duidelijk in de onderwerpsregel plaatst, dan kunnen wij dit zo spoedig mogelijk verwerken.
Bestellingen voor 15:00 uur geplaatst en betaald, worden op werkdagen dezelfde dag verzonden.
U ontvangt van ons altijd een mail met track en trace informatie. Wij verzoeken u de link van POSTNL of DHL regelmatig te raadplegen. Indien het pakket niet kon worden bezorgd laten de bezorgers geen "niet-thuis bericht" meer achter in de brievenbus. Via de track en trace link kunt u achterhalen waar het pakket is bezorgd. Indien de bestelling naar een depot is gezonden blijft deze max 1 week op het depot liggen en wordt dan retour afzender gestuurd.
De verzendkosten worden automatisch berekend en zijn afhankelijk van het land waar u woont en de orderwaarde. Bestellingen vanaf €49,00 worden binnen Nederland gratis naar u verzonden, naar België gratis vanaf €75,00.
Neem altijd contact met ons op! Wij zoeken het voor je uit via onze bezorgpartners en zorgen dat de bestelling zo snel mogelijk bij je wordt bezorgd.
Zoals je in onze algemene voorwaarden kunt terugvinden is de retourtermijn 14 dagen gerekend vanaf de ontvangst van uw bestelling. Indien u (een deel van) uw bestelling wilt annuleren dan zijn de retourkosten voor eigen rekening.
Alle informatie over het retouren proces vindt u hier: retourenproces